Scenav Sandra GrehnDe sjunger så att smärtan från förtrycket hörsI ”Nomad” på Folkteatern skildras samers och romers historia med hänförande musik, skriver Sandra Grehn.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Blomsterkiosken” på Folkteatern ”Blomsterkiosken” utforskar kroppsarbete, klass och arkitektens kåta formblick.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Monstrets tid” på Stora TeaternUnderbart när humorgruppen skäller ut publiken på nasal västerbottniska.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Marthas hus” på Folkteatern ”Marthas hus” kommer med riktigt otäcka, välgestaltade scener.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Tipping point” med Cirkus CirkörI ”Tipping point” hänger artisterna i håret och sjunger opera under livsfarlig akrobatik.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Candide” – Teater Halland GP:s Sandra Grehn ser en föreställning om mänsklighetens överlevnad.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Euphoria” på Borås stadsteaterGP:s Sandra Grehn har sett en rolig och energirik föreställning på Borås stadsteater.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Nuckan” på FolkteaternMalin Lindroths essä får nytt liv på Folkteaterns stora scen.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Backanterna” på Borås Stadsteater”Backanterna” på Borås stadsteater hade vunnit på att utforska dynamiken lite mer.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Shima is a punkrocker” på Stora teatern”En show som denna borde alla springa till” skriver GP:s kritiker Sandra Grehn.