Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Riktig journalistik gör skillnad.

Bild: LISA THANNER

Den här artikeln ingår för dig som är kund.

Ohederligt av Subway

Jag vill varna alla andra föräldrar i Göteborg för Subways oseriösa och ohederliga utnyttjande av barn, skriver signaturen Tobias som aldrig mer äter på Subway.

Det här är en insändare. Åsikter och idéer som framförs är skribentens egna. Vill du svara eller har du synpunkter på insändaren? Använd kommenteringsfunktionen under insändaren. Vill du skriva en egen insändare mejla till: [email protected]

Torsdagen den 4 juli var min dotter, som har en autismdiagnos, på Subway Frölunda Torg. Ett besök hon sett fram emot under en vecka. Vad ingen av oss visste var att restaurangen blivit kontantlös. Min dotter hade en hundralapp med sig. Personalen gjorde ett undantag för henne och tog pengarna, gav 3 kronor i växel men inget kvitto. Jag kan inte se att en enkel meny kostar 97 kronor.

Du läser nu en av dina fria artiklar på GP.se

Jag vill varna alla andra föräldrar i Göteborg för Subways oseriösa och ohederliga utnyttjande av barn.

Tobias som aldrig mer äter på Subway