Det ska bli spännande att se vad Postnord hittar på vid nästa tillfälle, skriver insändaren.
Det ska bli spännande att se vad Postnord hittar på vid nästa tillfälle, skriver insändaren. Bild: Tomas Oneborg/TT

Inga förbättringar för Postnords kunder

Man inspirerar inte sina kunder till ökade postförsändelser, genom att införa försämringar, skriver Lennart P i en replik till Postnord.

Det här är en insändare. Åsikter och idéer som framförs är skribentens egna. Vill du svara eller har du synpunkter på insändaren? Använd kommenteringsfunktionen under insändaren. Vill du skriva en egen insändare mejla till: friaord@gp.se

ANNONS

Slutreplik

27/4 Postnord: Portot är vår enda ersättning

23/4 Nu när ni ger sämre service – sänk portot, Postnord!

Man inspirerar inte sina kunder till ökade postförsändelser genom att införa försämringar, som i Postnords fall.

Det ska bli spännande att se vad Postnord hittar på vid nästa tillfälle, för det är jag säker på att det blir.

En sak är nog självklar och det är att det inte kommer att bli några förbättringar för era kunder när det gäller postutdelning, posttömning av brevlådor eller pris på porto.

Lennart P

comments

Kommentarer

Vad tycker du?

Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.

ANNONS