Nudiebarnen startar eget jeansföretag i Göteborg
Med en sjöhäst som symbol och ett stänk av råa vindar och västkust, drar nästa Nudiegeneration igång ett helt eget jeansföretag och varumärke.
– Detta är en jättespännande möjlighet, och vi sätter vår egen twist på det, säger Tove Levin, 18 år.
Denna artikel är endast för prenumeranter.
Prova Nyhetssajt
2 månader för 1 kr
Därefter 50% rabatt i 3 mån., sedan ord. pris.
Ingen bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in för att läsa:
Kommentarer
Vad tycker du?
Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.