NK:s krisdrag: Ska bli lyxigare och mer unikt
Med stora renoveringar och fokus på lyx och unga ska NK locka nya kunder. I skuggan av pandemin håller det anrika varuhuset på att rusta för framtiden – samtidigt är frågan om NK verkligen behövs när framtidens handeln nu håller på att ta form.
– Behovet av att vara ute och handla i den fysiska miljön försvinner inte, det kommer fortsätta finnas, säger NK:s vd Bo Wikare.
Denna artikel är endast för prenumeranter.
Prova Nyhetssajt
2 månader för 1 kr
sedan 50% rabatt i 3 mån, därefter ord. pris.
Ingen bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in för att läsa:
Kommentarer
Vad tycker du?
Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.