Hon gör korsstygn hett igen
Sofia Magnusson – som driver The Folklore Company – vill se sitt bolag växa på en global marknad. För att nå dit är hon inte rädd för att söka kapital.
– Investeraren måste tro på mig. Men det handlar också om att jag måste tro på investeraren, säger hon.
Denna artikel är endast för prenumeranter.
Prova Nyhetssajt
2 månader för 1 kr
sedan 50% rabatt i 3 mån, därefter ord. pris.
Ingen bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in för att läsa:
Kommentarer
Vad tycker du?
Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.