Sedan i lördags möts kunderna av följande meddelande på hemsidan:
“Det genomförs tekniska underhåll på internetbanken och i våra appar. Detta kan leda till att vissa funktioner tillfälligt slutar att fungera. Vi är medvetna om problemen och arbetar med att lösa dessa så fort som möjligt.”
Kunder har svårt att logga in på hemsidan och i appen. Under lördagen fungerade inte Swish för SEB:s kunder.
Vill du veta mer om hur GP arbetar med kvalitetsjournalistik? Läs våra etiska regler här.
Kommentarer
Kommentera artikeln
Vad tycker du? Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.