Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Om Cookies

Göteborgsrestaurang riktar kritik mot Foodora

Matleveranstjänsten Foodora är en av de största aktörerna i Sverige för hemkörning av mat. Deras nya avtal väcker missnöje hos restaurangägare. Men Foodora menar att de värnar om den gemensamma kunden.
– Är vi försenade med maten måste vi betala mer till Foodora. Om de är sena och kunden inte blir nöjd får vi ta smällen, säger restaurangägaren Tom Chamney.
Läs hela artikeln nu

Om du genomför ett köp intygar du att du tagit del av våra Allmänna villkor och vår Integritetspolicy.

Du får tillgång till all kvalitetsjournalistik på gp.se, Nytta & Nöje fyllt med förmåner och månadens e-bok

*Kampanjpris 1,00 kr första månaden, därefter ordinarie pris 99 kr/mån.

Inget svenskt personnummer? Inga problem – beställ här istället.

Mest läst