Därför stödjer de stora varumärkena Europride
När Europride i morgon intar staden är många av de största varumärkena engagerade som partners. Från att ha varit en nischgrupp ses HBTQ-personer numera som viktiga inte bara som konsumentgrupp med ”rosa pengar” utan även för att säkra företagens framtida kompetens.
Denna artikel är endast för prenumeranter.
Prova Nyhetssajt
2 månader för 1 kr
sedan 50% rabatt i 3 mån, därefter ord. pris.
Ingen bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in för att läsa:
Kommentarer
Vad tycker du?
Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.