Näringslivsprofilen: Hennes uppdrag: rädda Lindex
Susanne Ehnbåge tillträdde som ny vd på Lindex i höstas, och stod efter det tuffa året 2017 inför utmaningen att leda företagets digitala resa, och bland annat fördubbla försäljningen online. Redan nu ser hon att siffrorna pekar åt rätt håll – ett teamwork, om du frågar henne, men också ett exempel som sticker ut i en hårt ansatt bransch.
Denna artikel är endast för prenumeranter.
Prova Nyhetssajt
2 månader för 1 kr
Därefter 50% rabatt i 3 mån., sedan ord. pris.
Ingen bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in för att läsa:
Kommentarer
Vad tycker du?
Här nedan kan du kommentera artikeln via tjänsten Ifrågasätt. Märk väl att du behöver skapa ett konto och logga in först. Tänk på att hålla god ton och att inte byta ämne. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Inlägg som bedöms som olämpliga kommer att tas bort och GP förbehåller sig rätten att använda kommentarer i redaktionellt innehåll.